Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
« Föregående · 2798296 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Fan. Det där var ett märkligt mål, Juel är nog inte nöjd.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Mot detta bottenlag Fakers ska vi vinna komfortabelt i vanliga,fall. 2-0 och 4-0 i tidigare matcher i år. Nu får de 2-0 på tur ribba stolpe in
Detta blir svårt att vända trots bättre fart och energi efter Jokinens utskällning. Får vi ett pp kanske chansen finns
Detta blir svårt att vända trots bättre fart och energi efter Jokinens utskällning. Får vi ett pp kanske chansen finns
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Labban: Maximalt jävla medflyt för Växsjoe skulle jag översätta det till.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kattgubben: Det är effekten efter den inkompetenta ledningen. Helt perfekt att det blir så här. Hoppas innerligt att det håller i sig. För trots allt som hänt så sitter den där ruttna ledningen kvar. Nu får det vara nog!
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Andersson: Läge att bänka Hartmann? Han vill inte ha pucken. Hoppas på att det blir en jinx.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
vonDöbeln: Jävla skit att bara ge bort tre poäng mot ett svagt lag.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Såg ni Jokinens stora suck när de gör 2-0 på tur när vi var på gång? Säger mer än 1000 ord...
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Länge sedan jag ville stänga av en match! Tyvärr är detta så bedrövligt att se!
Snälla klacken kom tillbaks i tredje o h för ett jävla liv!
Snälla klacken kom tillbaks i tredje o h för ett jävla liv!
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Rip Kirby: Fakers är ett tråklag sedan gammalt. De kommer försöka spela av detta nu och gå på kontringar för att stänga matchen
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: verkligen dags för Barre att börja producera, han förtjänar INTE sitt nya kontrakt hittills.
+ 12
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Woody Jokinen: Ja känns förjävligt rent ut sagt mot detta jävla tråklag...
Men tyvärr låg det lite i luften att det kunde bli lite sämre energi och inställning här. Och allt jävelskap som hänt också.
Får bara hoppas vi får nästa mål och lite energi därigenom!💪👊💣
Kom igen nu och kör!!!!
Men tyvärr låg det lite i luften att det kunde bli lite sämre energi och inställning här. Och allt jävelskap som hänt också.
Får bara hoppas vi får nästa mål och lite energi därigenom!💪👊💣
Kom igen nu och kör!!!!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
snowden: Tar vi vara på.detra pp nu. Biljett in i matchen. Kliv fram nu stjärnor!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Klart spelarna känner missnöje av dårarnas beslut finns ingen glöd vilja ikväll de ansvariga måste bort först då kommer det lägga sig.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
En Utvisning som en skänk från ovan ..tar man inte tillvara detta så förtjänar man inga poäng. .
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kattgubben: Men fyfan vad energilöst och slarvigt. Jag blir riktigt arg!
Ska spelarna påverkas så mycket av mindre publik och denna "" skandal" som inträffat? För dåligt
Ska spelarna påverkas så mycket av mindre publik och denna "" skandal" som inträffat? För dåligt
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
josha840: Då släpper dom Coopers rapp över händerna på Hållander i skottögonblicket istället.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Hur är det man brukar säga, "ett BRA lag har tur"
Det studsar inte med riktigt typ ..
Det studsar inte med riktigt typ ..
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Annars är det en sådan match. Allt studsar fel förutom att laget saknar vilja, samtidigt som allt går inte för Växjö. Känns lite som Skellefteåmatchen
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Modano: Det lär inte ske. Isf kommer vi vaska säsongen kanske vår sista chans på länge till SM-guld pga en skitsak
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Tur att vi har en så bra styrelse i denna klubb som verkligen kämpar för att se oss falla till avgrunden
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
erathoo: Inte ens Hållander, som alltid är bra, har ett rätt idag. Då vet man att det blir torsk.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Modano: lätt kränkta i såfall.mef deras löner så är de bara å bita ihop.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Hade vi spelat så här under normala omständigheter hade jag varit skogstokig. Nu känner jag mest bara... "Jaha?".
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Woody Jokinen: ja Skellefteåmatchen kändes hyfsat ovärd att se på plats...
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Per HApps: Hoppas den kommer tillbaka. Men jag är lite orolig trots att vi bara ser ut att förlora en match. Kan bli fler. I onödan :(
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Per HApps: Äh, det är ju inga småbarn vi pratar om, spelarna får ju ändå betalt för att uträtta ett jobb?
Jävligt bra betalt, vill jag tillägga.
Jävligt bra betalt, vill jag tillägga.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Per HApps: vi försöker ju inte ens spela, bara spelar ut pucken fast det står 0-2....
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
nila: Ovärdigt att se ikväll
Årets sämsta prestation
Krävs nog lite tur nu för poäng. Soloprestation av Hållander eller liknande
Årets sämsta prestation
Krävs nog lite tur nu för poäng. Soloprestation av Hållander eller liknande
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Till och med Svensson dräller med pucken. Vi behöver få med oss något.
+ 2
« Föregående · 2798296 · Nästa »

Det ser dock genast bättre ut i början av andra. Det finns hopp!
HELVETE!