1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Där kom 1-2. Litet hopp finns

Hållander vem annars

Fortsätt lägg puckar på mål

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Där kommer den. 2-1 Hållander. Viktigt!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Tycker nog att ledningen skulle få grått papper=sparken!!!!
Da'n såt'en YEEEZZZZZZ håållaander!!!!!🤣🤣🇺🇿

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Nu får supportrarna visa att man har ett Timrå hjärta i resterande matcher...sen att man har en styrelse som snackar först o tänker sen är svårt att göra nått åt.Vi har ju SHL:S bästa supportrar 😀

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: skit, där gick tipset åt h-e....😁😁😁

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
X-Län: jobbar på annan ort denna vecka annars hade jag nog varit på plats

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Låt Växjö svettas i 15 långa minuter nu
Dom är inte bra. Lägg puckar på mål!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Torparen: Ah, okej. Trodde du svarade på något jag skrivit.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Ändå får inte Timrå låna pucken och skapa något. Trots att man jagar kvittering. Farligaste lägena har också Växjö.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kerstin_k: Växjös paradgren, styrspel och lobbar.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kerstin_k: Hoppas det är tillfälligt

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Jokinen får sära på Dalle och Kapanen nu. Både blir sämre spelmässigt av att lira med varandra.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
The great one: Ja Kapanen och Dalle bör säras på

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Men upp med Lundmark med Kapanen Hållander eller Walli funkar inte för 100 gången med myggan Dahlen o Kapanen

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
The great one: man undrar ju vart dalle ska spelas ens? Går inte ihop med Emil heller? Aa lander då möjligtvis men funkar inte de då är han extra spelare sen

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Den där gitarren i Växjö är lurig

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
The great one: Onödigt av Hartmann till icing. Tiden går

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Det är så jäkla lojt att slå en icing helt oattackerad när man har chans att enkelt passa ut ur zon.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Andersson: Linköping-Brynäs 4-3

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Det är en sjukt seg match, men Växjö är verkligen ett sjukt trist lag att titta på. Gäsp.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Tycker inte Fakers ska vara stolta över sin vinst ikväll. De är inte bra
Vi skänker dom tyvärr 3p ikväll

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
HERR SKÄGG

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Skägget....

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Perry Svensson! Äntligen får han utdelning för sina fina skott!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Sheriffen...

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: här skänks ingenting! 🤣😎

Härligt Svensson!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Woody Jokinen: Kul att både Hållander och Svensson gjort mål trots att de inte varit vän med pucken ikväll.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Nu blir SMÅLAND smällkåt när sherrifen smäller in ett slagge!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Härlig jinx. 2-2 precis när jag skrev

Skägget bombar in från blå! ❤❤❤

Gå för 3p nu

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Jag är nöjd om vi för med oss 1p från denna match

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{russki
y medved blyat}: Ge han sparken eftersom han inte duger till ngt!!!!!!!🇺🇿🇺🇿
Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ Skäääääggett!!!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Rädda poängen nu

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Per "Skägget, Sheriffen, Bombaren" Svensson!

Fan va kul att de 2 som kämpat mest fått med sig mål ikväll!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Vafan, om Eronen ska passa till dig kan du inte backa ifrån Hartmann.
Edit: Och icing på det. Tungt.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Bänka Barre resten av matchen nu....
Han vill ju verkligen inte ikväll

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Herrejävlar vad svårt det är att få ut pucken.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Erre92: sluta dutta med pucken!!!!!!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Man har fått chansen och man trodde de var på g att lyfta sign. men spelet är lika dåligt ändå... Tar vi poäng i kväll får det räknas som stöld. .

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Stöld blev det. 🤷🏻‍♂️

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: 😂😂😂

Fan vad det går för Oldeen när Fakers hakar Nässens friläge

Tror nog han håller på Växjö ändå. Vilket jävla skrik rakt ut

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Det blev poäng. Tur att jag inte håller på med gambling.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kerstin_k: skönt med en räddad poäng kanske två

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: men, dock , tar 1p alla dar i veckan efter en sån här match.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Fy fan vad nöjd med 1p jag är ikväll.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: vi tar poäng i allafall och vi kanske kan räkna in det här på topplagsbeteende kontot, att ta poäng fast man spelar kasst?

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Rico01: Blir det straffar förlorar vi antagligen. Bra målvakt men odugliga på straffar

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: tror vi har 4 vinster o 1 förlust på sudden/straffar

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{469}: 3 mot 3 i en dödstyst hall; höjden av icke-underhållning?

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Vid straffar finns det inga backar att sikta på i alla fall, men det blir väl mitt i magen istället. Positivt att det ser ut att vara poängtapp även hos några andra topp-6 lag.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kryset: Jonte e värdelös han har bara passat till bägge målen vi borde trejda honom som du tycker elr hur!!!!!🇺🇿🤬

« · 2798603 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer