Timrå IK:s ekonomi
mikenomad: jag måste kolla med en expert på modernt internet språk...
åker till närmsta gymnasium...
återkommer...
Har ni kollat med dessa? De brukar låna ut till hockeyklubbar med tveksamma säkerheter som grund.
Privat
Inget är ju bekräftat nånstans än. Men min feeling är allt annat än bra. Surrade på telefon igår med div. fd HS profiler. Hoppas allt löser sig. Ser ruskigt tungt ut.
Jag skulle naturligtvis skrivit : "Rykten gör gällande" istället för "verkar det som".
Jag beklagar villfarelsen för många vilsna själar just nu.
" Två av tre möjliga banker har nu hoppat av uppger Timrå IK:s supporterklubb."
Hmm..
Alltså den där Lunneborg...Jag har retat mig på hans Mittnyttsreportage en längre tid nu. Han är en UG-wannabe som försöker att överdramatisera allt och då menar jag inte hockeyn.
Var fan hittar han Supporterklubben i det här? Och Greven blir officiell talesperson...
Men gjutformen kan de få låna så fort jag får tag i Kolan
Timrå Icon: Du får nog fler träffar än på Blocket.
Lunneborg borde ha citerat Nolanders tweet också, den var en riktig rysare.
Ojoj, är vi celebriteter nu? Jag kräver mjukare kontorsstol och bara gröna M&M's i en skål brevid datorn!
K8(5bä
Redigerad kommentar
Jag tror att jag är något på spåret nu. Förutom HS-träffar var det här vad Google gav.
Återkommer.
Pinsamt dåligt med information från de styrande idag men det kanske inte finns något att berätta...?
Ett icke-tolkbart twitterinlägg tyder inte på professionalism!! Tror ni Loob eller Helber hade agerat så?
T T: The plot thickens
08169d6d2580081dd4463fc2df5d92dc == md5( "K8(5bä" ) 4b38283562e4
aptekāt dot priekšrocības gumijot aptīties radīt sūci līnijtiesnesis smaguma spēks automašīnu virkne
google translate:
aptekāt nytta för gummi wrap orsaka läckage linjedomare gravitationen bil-serien
Linjedomare!??
Vi är nått på spåren
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
hubbenorlen: Känns som det är sudden nu i Timrå IK-BANKEN, snart straffar. Tommy Andersson lägger första, sedan Nollan..SHB och Swedbank skickar fram respektive kontorschef
Och ingen rapportering på swehockey.....
Redigerad kommentar