1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Timrå på is


Sv: Timrå på is
Nybbe: Mån 6/8 kl 18.

Sv: Timrå på is
Rooster23: Näe jag menar ju det.

Sv: Timrå på is
GävleLasse: Nu blir det en meningslös diskussion. Men ändå, så här menade jag med det citat du tagit till:

Jag anser att Timrå har större chans att vinna än Brynäs om båda får ut max av sina lag de satt ihop. Sedan så finns det ju 10 andra lag i elitserien också.

Sv: Timrå på is
ännu ingen som har koll på vad det är för lag vi möter imorn,ligaplacering förra året bla.Kom igen nu gubbar nån som vet lite.

Sv: Timrå på is
fighter: Det är väl Kokkos gamla lag...

Sv: Timrå på is
fighter: Om SaiPa

Sv: Timrå på is
the_dude: Tack o bock,hoppas vi vinner imorn.

« · 894908
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.