1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Timrå Supporterklubb 40år!


Timrå Supporterklubb 40år!
Kom ju på att Timrå Supporterklubb fyller 40år i februari - en pigg och fräsch 40-åring, för trogna fans sedan -62! Då borde vi ju också rimligtvis bjuda in Peo Larsson på den festen och avtacka honom rejält då med en stor blombukett och ett litografi på honom själv! God mat och dryck, kanonbra underhållning, trevlig samvaro och säkerligen en oförglömlig kväll i sann röd/vit anda! ALLA som ÄLSKAR den här föreningen och har medlemskap i supporterklubben ska anmäla sig till denna fest när det blir aktuellt! Per Söderström och den övriga styrelsen kommer att lägga in mer info om detta när vi närmar oss februari ALLA som tycker att detta är ett bra förslag kan ju SVARA på denna tråd!

LÄNGE LEVE TIMRÅ IK!!!

« · 31009
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer