Träningsmatcher
Han kommer bli grymt nyttig i vinter!
Magnus Åkerlund
Tomas Skogs – Antti Halonen
Björn Svensson – Gabriel Karlsson – Mattias Enroth
Elias Granath – Fredrik Sonntag
Timo Pärssinen – Kim Hirschovits – Sebastian Erixon
Mattias Karlsson – Mikko Jokela
Per Hallin – Anton Lander – Martin Röymark
Pär Lindholm – Joakim Mattsson – Christopher Thörn
Bigthelin: ang intervjun med Tarvainen sade han väl något i stil med att Åkerlunds insats mot Mora överraskat honom och att han nästan var redo för spel (dvs i tävlingsmatch).
Redigerad kommentar
Fanns även en intervju förut med Tarvainen i första periodpausen men hela den pausen är bortklippt... hitta inte något annat klipp med den heller.
Men det som sas var väl att han tränar hårt med Åkerlund och Pitkämäki. Dom startar en halvtimma innan övriga laget och avslutar en halvtimme efter övriga laget på träningarna. Sen pratade han lite om juniormålvakterna och påpekade att dom var lite små och han gillade stora målvakter men tyckte väl att det såg intressant ut.
http://bambuser.com/v/956404
"Alla vi som älskar Kollar skriver klapp klapp!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jag vill också gå till dagcenter pappa.
För övrigt så var utvsningen på Kolan nyss lite mesig tycker jag.
Laguppställningen från bloggen:
Juha Pitkämäki
Tomas Skogs – Antti Halonen
Björn Svensson – Gabriel Karlsson – Mattias Enroth
Elias Granath – Sebastian Erixon
Timo Pärssinen – Kim Hirschovits – Christopher Thörn
Mattias Karlsson – Mikko Jokela
Per Hallin – Anton Lander – Martin Röymark
Fredrik Sonntag
Pär Lindholm – Joakim Mattsson
Hoppas att det även gäller dagens match. Jag är nämligen bortbjuden på middag klockan 16.00. Frågade min sambo lite försynt om jag absolut måste hänga med. "Vad tror du?" Svarade hon :/
Slappna av Uno. Ni har ju Per Hallin....