Jontes tröja på gång......
Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
778088 · Nästa » Till forumet
Sv: Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
Ikväll går Wennerbergs och Hallins tröja på auktion.
Sv: Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
actionleif: känns som den där tröjan kommer kosta hela sommarens ölförbrukning. minst!
Sv: Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
actionleif: Höj budet! Nu har Mats Berglund bjudit över.
Sv: Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
actionleif:
Du kan vara lugn för mig iaf. eftersom jag redan har en Zäta tröja.
Det känns som en högtidsdag när man tar på den ;))
I dagsläget är det en Zäta Tre Kronortröja från OS 2002 som är framme.
11 dagar till match.
Totalt 12 poäng att KRIGA om.
Du kan vara lugn för mig iaf. eftersom jag redan har en Zäta tröja.
Det känns som en högtidsdag när man tar på den ;))
I dagsläget är det en Zäta Tre Kronortröja från OS 2002 som är framme.
11 dagar till match.
Totalt 12 poäng att KRIGA om.
Sv: Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
ståpäls: inte då .. till det priset så blir det ett råkap ;) .. vill bara ge de som inte är inne på sidan så mycket chansen ..
Sv: Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
actionleif: Börjar du bli orolig för att ingen ska bjuda över dig? ;)
Tröjor på Sportauktion nu! - I taket i framtiden?
Hedström och Manderville-tröjor från fjolårssäsongen nu utlagda på www.sportauktion.se