Stämmer uppgiften att vi tilldelats 1000 biljetter? Hur många av dessa är sålda?
Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
« Föregående · 1539400 Till forumet
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Mäster T:
Tycker de skulle vara snyggt med en tröja utan reklam och där Timrå är skrivet diagonalt , ev en tröja med stor tall-logo på .
Bör ju bli succe i shopen om inte annat .
+ 4
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Jag är emot utomhusmatcher. Varför skulle vi annars spela inomhus nuförtiden?
Hursom...kommer vi att spela i special designade tröjor som det brukar vara?
Om inte... suger vi värre än vanligt.
Tack för ordet.
Hursom...kommer vi att spela i special designade tröjor som det brukar vara?
Om inte... suger vi värre än vanligt.
Tack för ordet.
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Blizzard:Ser inte ut att bli några problem med att få till vatten i fast form i alla fall. Däremot måste publikum ha skoteroverall och Bandyportfölj för att överleva.
Redigerad kommentar
Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Jag har en biljett över till den här resan. Min fru har tyvärr fått förhinder så hon kan inte åka med.
Vid intresse, kontakta mig via brev. Tack!
Vid intresse, kontakta mig via brev. Tack!
« Föregående · 1539400