1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Vad är det med supportrarna?


Vad är det med supportrarna?
hej hej...undrar bara vad fan är det som hänt? jag jämför supportrana nu och för några år sen, och det är inte alls lika bra drag på matcherna osv.....kan nån svara mig varför det blivit så???? så som jag upplevt det så verkar det vara en massa tjafs i klacken och sånt, men jag tror att det kanske blir bättre och bättre nu när alla står på en och samma plats .
och när det gäller bortaresor så verkar det som om det inte finns så mycket intresse...jag själv skulle vilja åka i morgon men nu har jag legat sjuk i en månad så jag är ganska så less...

« · 306247
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.