Vad hände med Pasi?
« Föregående · 424118 Till forumet
Sv: Vad hände med Pasi?
Ice Tea: Given back? vet inte det ja.... Det går inte att ha en spelare i ett lag som inte kan bestämma sej vart han ska spela.
Blev lite less och vänta på honom sist, och kom han?
Näää.
TIK-POWER
Blev lite less och vänta på honom sist, och kom han?
Näää.
TIK-POWER
Sv: Vad hände med Pasi?
Amb-41: Av diverse orsaker så verkade han ha problem med att lämna landet sist det begav sig...
Sv: Vad hände med Pasi?
Frella: Visst var det så men jag har svårt att tro att det man kunde läsa i media var hela sanningen
ÄLSKA TIMRÅ ALLTID
ÄLSKA TIMRÅ ALLTID
Sv: Vad hände med Pasi?
Amb-41: Under Peos tid kunde man kanske ha en Karalahti inspirerad back, verkar inte vara så längre...
« Föregående · 424118
Borde vara en given back i Timrå tycker jag!!