AB rankar idag elitserilagens nyförvärv. De bästa nyförvärven lag för lag skriver Mats Wennerholm.
Wennerholm rankar Philippe de Rouville som Timrås bästa nyförvärv. Utan att se karln mota en puck. Jag hoppas att han får rätt då en bra målvakt kan göra skillnaden mellan slutspel och kvalserien (AIK ifjol). Att de Rouville är lagets intressantaste nyförvärv är väl helt klart men är inte Jindrich så här på papperet ett bättre nyförvärv?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Wennerholm rankar Philippe de Rouville som Timrås bästa nyförvärv. Utan att se karln mota en puck. Jag hoppas att han får rätt då en bra målvakt kan göra skillnaden mellan slutspel och kvalserien (AIK ifjol). Att de Rouville är lagets intressantaste nyförvärv är väl helt klart men är inte Jindrich så här på papperet ett bättre nyförvärv?