1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Vadå kval?


Vadå kval?
Kanon 3p!! Den försiktiga optimismen förvandlas till obotlig optimism efter en seger, fortsätt så här pöjkar!
Jag irriterar mig gruvligt på Challe i hockeykväll, dom undrade om detta var dödsrycket för TIK. Han säger att vi inte kan undvika kval o måste ställa in oss på detta i tid, då klarar vi oss kvar.
Samtidigt säger päronet några minuter senare att AIK bara har 10 p upp till MIF o att med 3 p systemet så går det fort att ta in poäng.
Ja, men snälla, TIK har ju 10 p också upp till säker mark, går inte det lika fort vid några segrar.
Varför ska bara TIK ställa in sig på Kval, varför inte lika gärna AIK o LHC eller Luleå lika gärna????
Päron!!!!

« · 40972
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.