När man tittar på vårat lag kan man inte förstå att vi kan vinna ,ambitionen att vinna SM-guld kanske finns, men att göra det kan man endast göra med GUDS hjälp inte ens då.... man måsta vara realist!!!! Backar: 2 stycken Finlands-färjor, 1 sjunkande, 1 stilla stående ,1 på nytt född, 1 före detta ,1 med betong-armar,1 tandlös, 1 ung lovande Centrar:1 Grym 1 Strulande 1 Ytterforward Forward:3 Kör så länge dom orkar, 2 ungdomlig antusiasm, 1 för gammal 2 finnar som inte klarar sig utan varandra, 1 frustrerad, 1 bror ,2 sjuka Målvakt :1 lovande, 1 som inte får stå. För att detta lag skall vinna, skall alla dessa ha en bra dag..Därför vinner vi inte alla matcher , män dom håller oss spänning skall vi missa slutspel eller vinna SM..glömde Tränaren :1 Gök,fågel eller fisk
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Backar: 2 stycken Finlands-färjor, 1 sjunkande, 1 stilla stående ,1 på nytt född, 1 före detta ,1 med betong-armar,1 tandlös, 1 ung lovande
Centrar:1 Grym 1 Strulande 1 Ytterforward
Forward:3 Kör så länge dom orkar, 2 ungdomlig antusiasm, 1 för gammal
2 finnar som inte klarar sig utan varandra, 1 frustrerad, 1 bror ,2 sjuka
Målvakt :1 lovande, 1 som inte får stå.
För att detta lag skall vinna, skall alla dessa ha en bra dag..Därför vinner vi inte alla matcher , män dom håller oss spänning skall vi missa slutspel eller vinna SM..glömde Tränaren :1 Gök,fågel eller fisk