Såg i går på Selånger Marknad att det såldes t-shirts och munkjackor med Timrå-loggan.
Trycket bestod av en Red Bull burk med Timrå Red Eagles märket speglat i burken. När undertecknad undrade om dom hade tillstånd från klubbledningen att göra sig en hacka och i så fall hur mycket av vinsten som gick till klubben så vart det inte mycket till svar.
Hur märket såg ut? Jo det knäpptes ett kort med mobilen men jag har ingen kabel att tanka ur den med,
Pris: 100:- för en T-shirt och 300 för en munkjacka.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Trycket bestod av en Red Bull burk med Timrå Red Eagles märket speglat i burken. När undertecknad undrade om dom hade tillstånd från klubbledningen att göra sig en hacka och i så fall hur mycket av vinsten som gick till klubben så vart det inte mycket till svar.
Hur märket såg ut? Jo det knäpptes ett kort med mobilen men jag har ingen kabel att tanka ur den med,
Pris: 100:- för en T-shirt och 300 för en munkjacka.