Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
« Föregående · 1413764 Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Timrå Icon: Själv sitter jag o snackar med Jack D o herr Jägermeister.
Ytterst intressanta tankar. Just nu är vi inne på kvantfysik.
Ytterst intressanta tankar. Just nu är vi inne på kvantfysik.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Emil Kåberg skulle jag tycka om att se i en TIK dress. Gillar vad jag ser av honom i kvällens match Örebro-Malmö.
Men mitt beslut är inte bara från denna matchen, har sett fler matcher där jag tyckt han visat höra hemma i ES.
Men mitt beslut är inte bara från denna matchen, har sett fler matcher där jag tyckt han visat höra hemma i ES.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny Bravo: Hockey...? Jag håller på att rengöra ugnen. Jag och min kompis Captain Morgan
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K: Tror som du, imorn vinner vi. Nu har vi spelat en match mot Växjö, vi har stångat oss blodiga mot deras köttmur i 60 minuter. Håller vi oss från utvisningsbåset (som vi varit duktiga med på senaste tiden) så bör vi ha goda chanser till tre poäng.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny Bravo: Om jag hävdar att du snackar skit och att du kommer att smygkolla vad säger du då?
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K: Det får vi verkligen hoppas.
Men. en sak vet jag. Jag ska inte se matchen.
Men. en sak vet jag. Jag ska inte se matchen.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Hade inget.
Får ta fram den ytterst ljumskvarma Explorern istället.
Hög klass.
Får ta fram den ytterst ljumskvarma Explorern istället.
Hög klass.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Timrå Icon: Inte Jag heller.......Cool lugnt faktiskt. Japp..så är det....... Cool lugnt.
Nä lite Jack o Cola nu så.
Nä lite Jack o Cola nu så.
« Föregående · 1413764
Förutom möjligen våra enögda kombatanter bortom Skuleskogen då