Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
| 4th Line | 24. Molinder, Andreas | 17. Andersson, Johan | 27. Rohdin, Joachim | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3. Dahlroth, Jesper | ||||||
| 3rd Line | 11. Önerud, Simon | 23. Boyce-Rotevall, Jeremy | 12. Friberg, Max | |||
| 13. Bäckström, Nils | 58. Carlsson, Jonathan | |||||
| 2nd Line | 8. Hallin, Per | 16. Larsson, Alexander | 14. Nordgren, Niklas | |||
| 6. Persson, Robin | 33. Robinson, Mathew | |||||
| 1st Line | 71. Hedström, Jonathan | 91. Hagos, Yared | 82. Söderström, Christian | |||
| 41. Hedman, Oscar | 50. Erixon, Sebastian | |||||
| Goalies | 84. Lundström, Joakim 30. Bellissimo, Daniel | |||||
Skäms som fan!
Det är på gränsen att det funkar i "ifrån medelpad" men den funkar för ramsan är överlag bra.
Redigerad kommentar
RunarUp: Ni kan testa den här från 2011. Riktigt bra. Kolan är med i den oxå. Gör om några meningar bara. Vi står ju inte still nu direkt.
här kommer timrå ik,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa,
här kommer timrå ik,
ja, här kommer faktiskt vi.
Har ni sett våra backar,
Våra stora snabba backar,
har ni sett Herr Karlsson,
ja, han heter faktisk så.
Har ni sett Arenan,
Vår stolta fina Eon,
vill å vill ni veta,
varför vi loosar där?
Jo, för där bor Timrå IK,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa,
där bor Timrå IK,
ja, där bor ju faktiskt vi.
Det är inte illa,
Vi har backar som står stilla,
en kappsäck full av pengar
är det nåt att ha?
Kom nu, alla vänner,
varenda kotte som jag känner,
nu ska vi leva loppan,
tjolahej tjolahoppsan-sa.
Refräng:
här kommer timrå ik,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa,
här kommer timrå ik,
ja, här kommer faktiskt vi.
Klack: Röd och vit!
Sittplats: Hockeydynamit!
Ok härligt att Jonte är tillbaks.
Såg att Monty funderade på att sätta in honom med Hagos o Crippe o flytta Hallin till Larsson o Nordgrens kedja.
Jag vet inte men Nordgren o Jonte känns ju inte fel...men så är jag inte tränare heller.
Timrås gäng 3 poäng! Sassabrassa......!
Erik Tyni: Självklart. Jag och mina grabbar kommer att stå i bortaklacken på torsdag.
Vi blir väl ett 20-tal personer som vanligt här nere. Ett gäng hängivna tikare från Helsingborgstrakten brukar vara i Jönköping och Växjö när Timrå kommer på besök.
Ta med så många du kan, vi har gott om plats:-}