Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
« Föregående · 2284622 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Sputnik: Vet inte om det är hedersamt att förlora när man är totalt utspelad
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
{8399}: Tycker det luktar hedersam förlust. Vi har ett par sådana på kontot.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Bra i andra: Man gör lika många mål som Växjö.
Dåligt i andra: Typ allt annat.
Men likaläge inför tredje köper jag - bara att hoppas att det kuggar i nu!
Dåligt i andra: Typ allt annat.
Men likaläge inför tredje köper jag - bara att hoppas att det kuggar i nu!
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Modano: Snacka om låg lägstanivå! Otroligt att matchen lever.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Dubbeld: Freddan är raka motsatsen till Challe...
Challe hade kunnat ta ett antal timeouter i denna match!
Förstår inte varför han inte kan agera under matcherna...
Challe hade kunnat ta ett antal timeouter i denna match!
Förstår inte varför han inte kan agera under matcherna...
+ 7
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Modano: Lill-Challe e på hugget i kväll ;-)
De rinner lätt i She left you i kväll. 5 kassar på 6 minuter.
De rinner lätt i She left you i kväll. 5 kassar på 6 minuter.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Woody Jokinen: Lite nöjd och ödmjuk får man ändå vara, det är regerande svenska mästarna vi möter. På bortaplan. Och det står och väger. Vi har en stark offensiv och JJ känns stabil.
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Växjö utmanar med grinighet…
Bra läge för Timrå att visa upp seriens mest tydliga gäng med individualister…
Var man för sig själv nu grabbar!!!!!
Det är rätt generösa ögon på late hit/interferenser
Bra läge för Timrå att visa upp seriens mest tydliga gäng med individualister…
Var man för sig själv nu grabbar!!!!!
Det är rätt generösa ögon på late hit/interferenser
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Woody Jokinen: Linköping är inte i form i kväll. Kom igen nu Färjestad och Rögle!
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
bar mofftak: Han har ju en fantastisk skridskoåkning som han borde utnyttja bättre.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Äntligen tur matchen borde vara körd för länge sen. Freddan helt över på att kunna förändra något även Ante sover
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Kan aldrig vara hälsosamt med hockey när man är timråit.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Men Lodin?! Åk lite skridskor och dribbla inte på offensiv blå...
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: Japp, jäklar vad gött med hockey igen! Eller vad säger ni?
Flera veckor utan ångest är inte bra.
Flera veckor utan ångest är inte bra.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: Didrik kan stå om JJ skadar sig. Annars är JJ super i kväll. Något måste göras nu dock annars smäller det snart igen. Åka skridskor. Ha något slags spel i mittzon.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Kulltorp: Gäller att klara 2-2 perioden ut nu och ta nya tag i 3e
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Oj oj oj oj oj.....en hönsgård är mer strukturerad än Timrå i egen zon!
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Olli Hahl: Åfan, lämnade soffan i frustration. Bäst man inte går tillbaks 😅
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Modano: Oavsett kvitteringen; ofattbart. Säg upp er när ni inte har kunskap och....XXXX...för att inte ta time out i det läget.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
erathoo: inte rättvist alls, Växjö kommer göra fler mål om det inte tas en timeout
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Långben: Men nu var ”trean” på fel ställe igen. Nära 3-2 Växjö
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
{7043}: Förstärkningen får Neymar att se ut som en hårding, ska vara 4 mot 4
+ 1
« Föregående · 2284622 · Nästa »
2-2 efter den kanske sämsta försvarsmässiga perioden på mycket länge. Det är bara att tacka och ta emot.