Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
« Föregående · 2837947 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Oliver Johansson kör på bra. Pigg!
Tycker han bör få spela mer
Tycker han bör få spela mer
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Heisenberg: Sylwegård har lämnat matchen spelar inget mer. Skönt
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{10718}: Nu är frågan om det blir korthus som vanligt i andra perioden eller om man lyckas steppa upp.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tycker Johansson ser så jäkla fladdrig och reaktiv ut i målet. Till skillnad från Juel som ser lugn och proaktiv ut.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Skulle kunna bli en spännande straffläggning i Malmö om vi har vunnit innan.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Synct: Menade att de gör ett till sen och vinner i förlängning elker i ordinarie tid
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Synct: Rögle måste plocka 3 poäng eller 2 men får dom 1 poäng så går Timrå förbi med bättre målskillnad och Malmö borde väl gå all in för att nå slutspel
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Länk med livetabell och liveresultat för de lag som är inblandade i play-off striden, på NA, för er som har bonnier-konto.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Hållander får svårt att vinna poängligan nu. Tomasek 2p i första. 3p före Hållander nu
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: tveksamt om dom tar sig lika långt i år . Känns som Brynäs - fbk är dom rimligaste lagen i final i år
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tufft läge för Modo. Måste göra 23 mål på två perioder mot Skellefteå om HV vinner mot med ett mål mot LHC ;)
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rip Kirby: Bara ett mål räcker för Malmö för kvartsfinal för oss
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{10718}: de har varit jäkligt svajiga men verkar ha prickat formen i år igen
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Malmö har ju slutspel att slåss för så jag hoppas innerligt dom vänder matchen
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Ne men nästan och inte fan har dom spelat bra nog för kvartsfinal
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Woody Jokinen: Som läget är just nu möter vi Leksand i Play-In.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Jo.
Småtrevligt och skapligt spel i första.
Ganska högt tempo men det märks att det inte allt står på spel. Inte alls slutspelsfysiskt vad gäller tacklingar och fulspel.
Märks också att JJ har en bit upp till tryggt självförtroende. Lite fladdrig och reagerar lite mer än står rätt med små rörelser, som normalt är hans styrka.
Småtrevligt och skapligt spel i första.
Ganska högt tempo men det märks att det inte allt står på spel. Inte alls slutspelsfysiskt vad gäller tacklingar och fulspel.
Märks också att JJ har en bit upp till tryggt självförtroende. Lite fladdrig och reagerar lite mer än står rätt med små rörelser, som normalt är hans styrka.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Igår hintade Expressen om att Timrås backsida i princip är klar. Tror Aaron Ekblads avstängning inte har ett skit med förbjudna preparat att göra, utan att Florida är sura för att han signat för Timrå.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
sargad: Der skulle verkligen kännas snöpligt om vi lägger oss medan Skellefteå och Rögle förlorar.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
vonDöbeln: Bra energi idag och skridskoåkning
Hade vi spelat såhär hade vi vunnit mot både Modo och Linköping och varit klara för kvartsfinal redan
Synd att både Rögle och Skellefteå leder men mycket kvar
Hade vi spelat såhär hade vi vunnit mot både Modo och Linköping och varit klara för kvartsfinal redan
Synd att både Rögle och Skellefteå leder men mycket kvar
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
sargad:
Problemet är ju att vi inte har en jävla aning vilket lag som blir 9, 10 och 11.
Annars gillar jag tanken
Problemet är ju att vi inte har en jävla aning vilket lag som blir 9, 10 och 11.
Annars gillar jag tanken
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
bar mofftak: Det handlar mest om att slå ifrån sig, verkar det. Tyvärr brukar det inte hålla i längden…..
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Borde vi inte "lägga" oss?
Om Rägle o Skelet vinner vilket det lutar åt.
Då får vi möta Leksand i stället för Öret.
Om Rägle o Skelet vinner vilket det lutar åt.
Då får vi möta Leksand i stället för Öret.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Saleva:
Jävla svagsinnat att av Alfredshem att inte gå för att undvika kvalet när man fortfarande har chansen ikväll.
Jävla svagsinnat att av Alfredshem att inte gå för att undvika kvalet när man fortfarande har chansen ikväll.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: 3-1 eller så hade nog varit ett rättvisande resultat. Vi verkar tyvärr helt slutkörda.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Saleva: Ja, ni fick ju vinna i lördags men vad hjälpte det.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: mOdO kör en läggmatch mer eller mindre men att vi sitter i den här situationen är vårt eget fel.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kliver han inte på pucken och ramlar????
Ser inget som stör benen
Ser inget som stör benen
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Bragd-Birger: Det är nu det det händer. We shall never surrender som Churchill sa.
Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp! 💪🏼💪🏼💪🏼
Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp! 💪🏼💪🏼💪🏼
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Sjuuukt opepp på match. Har t o m bokat in andra grejer under matchen, vilket i princip aldrig händer annars. Inte av fri vilja iaf.
Tror inte ett ögonblick på seger, och tror inte att det finns en chans i helvete att Timrå spelar kvartsfinal.
Men men. Det är ju en säsong i höst å.
Tror inte ett ögonblick på seger, och tror inte att det finns en chans i helvete att Timrå spelar kvartsfinal.
Men men. Det är ju en säsong i höst å.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: haha äsch det finns alltid nån som blir sur / kränkt för man säger sina tankar haha . Har liksom provat nå gånger haha
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Frölunda har tydligen 11 borta mot Lekis i kväll enl Sportbladet.
« Föregående · 2837947 · Nästa »
