Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
« Föregående · 2838587 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tror fan jag skrek mer när Malmö gjorde mål än när Hartmann styrde in Erixons slagga i kvalet!
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
RunarUp: ja men vi surkukar är nog fan gladast av alla nu!
+ 12
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
De trodde man inte
vart jävla besviken efter lhc torsk
O nu super glad, ojpj
Frölunda? I kvart
vart jävla besviken efter lhc torsk
O nu super glad, ojpj
Frölunda? I kvart
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Har inte sett en sekund av Timrås match idag. Hade inte möjlighet att se dom första 2 perioderna ändå. Sen kände jag att Malmös match gav mig mer intresse.
Hade en återkommande tanke och känsla hela tiden.
Dj Hemp. Tror nog du satt och kollade ner idag, du är saknad. MIF till Play in och Timrå till kvarten. Kunde nog inte bli mer magisk avslut av serien. 🙂
Hade en återkommande tanke och känsla hela tiden.
Dj Hemp. Tror nog du satt och kollade ner idag, du är saknad. MIF till Play in och Timrå till kvarten. Kunde nog inte bli mer magisk avslut av serien. 🙂
+ 21
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
OlliJanne: vilka möter vi nu ?,??????
Svara mig så in i helvete!!!
Svara mig så in i helvete!!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
pingvin: Jag är så jävla glad nu. Vilken energi detta ger till laget hörde ni jublen efter matchen i spelarkorridoren?! Vi tar Luleå tror jag de vill inte nöta oss lovar.. De har Omark skadad. Vi får tillbaka Strömberg och vilar över 1 v nu. Halleluja Malmö älskar er nu 😃
Firar ikväll! Nu vände det
Firar ikväll! Nu vände det
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
pingvin: undrens tid är inte förbi. Fy fan vad skönt att jag fick vila sågen ikväll.
Säsongen känns fan räddad, allt nu är bonus
Säsongen känns fan räddad, allt nu är bonus
+ 7
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Ha ha, detta kunde man aldrig tro, att hela Timråboken sitter och hejar på Malmö och går upp i falsett när dom avgör i sudden...helt f-ing unbelievable....
J Ä D R A R I M I N L Å D A.....
J Ä D R A R I M I N L Å D A.....
+ 7
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Ett stort fett jävla långfinger till alla surkukar på forumet.
+ 17
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Nisse på Mon or: Första gången jag hejar på Malmö kan jag lova.
Lär doc aldrig hända igen.
Lär doc aldrig hända igen.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Att Leksand lade slutspelsreklam på isen i helgen kostade dyrt..
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
The great one: Nu får vi den där jävla vilan. Sedan går vi för guldet! Vi verkar få möta Luleå.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Top 6! Vem har regisserat denna supertisdag? Allt gick med oss.
+ 7
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rip Kirby: Malmö, Malmö, Malmö...
Är säker på att Hempen är lycklig i sin himmel.
MIF var ju hans andra lag.
Är säker på att Hempen är lycklig i sin himmel.
MIF var ju hans andra lag.
+ 14
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Mustard Tiger: Phuuuu.....BRA match av laget idag. Från målvakt till forwards. Det vågade jag inte tro på innan match men fan va kul
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rallarn: O Lilla farbrorn drog in lite deg på powerplay!!!😎😎🤣🤣🤣🇺🇿
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Labban: jävkar vad glad bänken blev när malmö gjorde mål hahhaha
+ 7
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Mustard Tiger: Vi tar Luleå. De har Omark skadad. Vi får tillbaka Strömberg och vilar över 1 v nu. Halleluja Malmö älskar er nu 😃
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
MALMÖ!!! Bästa möjliga resultat vi får med oss ikväll alltså. Leksand ser ut att missa slutspel, om inte Luleå vänder
+ 7
« Föregående · 2838587 · Nästa »
🥸