Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
« Föregående · 2838244 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Ojh-Ajh: Clementz är en bedrövlig komnentator som är Örebrosupporter. Vore inte roligt om det blir Örebro i playin och vi får honom nej
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
vonDöbeln: Vi behöver bara två poäng om Malmö skulle ta tre poäng.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{10779}: Tavla skulle jag inte heller kalla det, men det känns inte alls otagbart.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tycho: Sant. Om Malmö vinner och vi förlorar. De har 1-1 nu, bra chans för oss att kliva om Rögle nu
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Med vår form så spelar det väl ingen roll vilket lag vi får heller? Finns det ens ett lag i SHL’s historia som har torskat sista 7 matcherna inför slutspel och gått vidare från första rundan?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{10718}:
Det KAN räcka med 2 poäng. Vi behöver ta 2p mer än Rögle.
Det KAN räcka med 2 poäng. Vi behöver ta 2p mer än Rögle.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Fan vad jag hatar " Fan Cam" Amerikanskt larv, kör det friskt här.
Hoppas Timrå inte har det.
Hoppas Timrå inte har det.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Här är livetabell för de som är intresserade.
Länkar:
SHL | stats.swehockey.se
SHL | stats.swehockey.se
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Nougath: Konstigt när allt kommer omkring kanske inte de är Jontes fel att de inte kuggar i som de ska med alla pappsyken som nån skrev!! Då e de ju bra att han vilar sitt!!😎🇺🇿🤣
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
vonDöbeln: Såklart när Wedin kör sitt hat trick så gör Rögle också mål. Kuken!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Hattrick i en slutomgång. Det är bara spelare med det lilla extra som gör det! Anton Wedin, Nate Di Casmirro...
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Mustard Tiger: där är en som toppar formen iallafall, inte dåligt!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Da'n såten igen YEEEEEZZZZZ Weeeddiiin!!!!🤣🇺🇿🇺🇿😎
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Dubbeld: Wedin hattrick 😍😍😍
Som jag sa att han skulle göra
Han är given i PP framöver till höger istället för Dahlen
Som jag sa att han skulle göra
Han är given i PP framöver till höger istället för Dahlen
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: vad är det för jävla mål de gör? så jävla onödigt
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Men vem är rikspuckot i Malmö som dribblar på blålinjen som sista man?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Oavsett vilka vi får möta i en åttondel/kvart tror jag inte vi kan nog överskatta vikten av en vinst idag, det skulle ge oss en bra boost i självförtroende. Förlorar vi nu tror jag inget kan rädda säsongen.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: Vinner MIF efter förlängning och vi behåller ledningen blir det nog MIF -Rögle i åttondelen
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: otroligt slarv av malmö, dribblar på egen blå och släpper till friläge och mål, sjukt dåligt!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Malmömqtchen ligger väl före? Om Rögle vinner så tycker jag vi tar ut målvakten och släpper in ett par mål och låter Växjö gå om oss. Tar hellre Leksand i play in...
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tycho: Malmö har ju vunnit allt mot Rögle den här säsongen. Kan de inte bara göra det en sista gång?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tycho: Men blir vi kvar under sträcket och vi vinner så är det jäkligt viktigt med vinst idag ändå. 2-4 nu, Kappan.
+ 4
« Föregående · 2838244 · Nästa »