1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Veckans citat


Veckans citat
"Hur kan styrelsen räkna med 500-1000 personer ikväll? Kommer det mer än 400 blir jag imponerad..."
The great flop ger sitt tips inför första isträningen.

Sv: Veckans citat
Dax att bli imponerad !!!!

Sv: Veckans citat
Skulle vilja fylla på med nått som farsan sa: "1700 på en träning? Det är ju fjantigt. Vad har folk för liv?"

Tilläggas kan att han INTE är hockey fanatiker. Snarare bandyfjant.

Sv: Veckans citat
Knylan: "Vad har folk för liv"?
Vi har nått den ultimata sanningen och den rätta (rödvita) läran. Det är ju det sökandet livet går ut på.
Där har du svaret till din far.

Sv: Veckans citat
Laken: Ja det där ska jag säga till han! Han är lite oförstående till sin sons intresse.

Sv: Veckans citat
japp, nu är jag verkligen imponerad. 1700 personer på första träningen. Helt otroligt. 3000 mot Skellefteå???

« · 3607
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.