Någon som kan titeln på den låt som ljuder när timrå brukar göra mål??
Vilken låt?
« Föregående · 748450 Till forumet
Sv: Vilken låt?
andyo: Jag tycker om att ljuga. I själva verket är det väl Hermes Houseband eller något sånt där trallvänligt böös.
Sv: Vilken låt?
Knylan: Det enda sanna ledmotivet/Den enda sanna kampsången i två ärtiga liveversioner;
www.youtube.com/watch?v=3ZdVtlKclHA
www.youtube.com/watch?v=q3jmvXgO76Y
www.youtube.com/watch?v=3ZdVtlKclHA
www.youtube.com/watch?v=q3jmvXgO76Y
Sv: Vilken låt?
Ambroo: Att "Alltid Rött, Alltid Rätt" inte ens får 2% av den uppmärksamhet som en trött 45-åring med stort huvud i introsammanhang gör mig ledsen, Nanne är piss och shit.
Vet någon förresten vad låten som spelas när det blir mål heter? Så att trådskaparen kunde få svar på sin fråga
Vet någon förresten vad låten som spelas när det blir mål heter? Så att trådskaparen kunde få svar på sin fråga
« Föregående · 748450