Ser att WÖ Kalle pryder sidan. Han jublar säkert i sin himmel åt Timrås framgångar som denna säsong redan känns sakna motstycke i klubben historik...oj då..vad skriver jag för nå't. Den lokala förankringen bland spelarna i laget har väl tunnats ut en del sedan Kalles dagar. Undrar vad han skulle säga om NHL stjärnor etc. Säkert något positivt.
Dream Team: Ju mer man engagerar sig utan reservation, desto mer kan man plocka ut... Det är ett rörande exempel på en klubbs sociala funktion. Ett annat är detta forum;-)
dr dängroth: Det var många av de gamla spelarna, Pesse, Strimma Olle m,m som tog hand om Kalle. Jo man kan tycka att man kan dra lite av hans # When the saint go..." innan match, nog många som får ståpäls då......
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han jublar säkert i sin himmel åt Timrås framgångar som denna säsong redan känns sakna motstycke i klubben historik...oj då..vad skriver jag för nå't. Den lokala förankringen bland spelarna i laget har väl tunnats ut en del sedan Kalles dagar. Undrar vad han skulle säga om NHL stjärnor etc. Säkert något positivt.