Mycket intressant artikel i dagens ST. Artikeln är vinklad så att det verkar som att det handlar om det ekonomiska och naturligtvis att det blir en lockout för att de skall spela här hos oss. Det verkar vara det ekonomiska med försäkringarna som skall lösas för att vi skall få se dem i röd vita dressen i vinter.
Smart att dra ut det i ST, nu kanske sponsorerna träder fram för att göra det hela möjligt. Skönt att det ser ut som att Modin hamnar hos oss och inte i BIF.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Artikeln är vinklad så att det verkar som att det handlar om det ekonomiska och naturligtvis att det blir en lockout för att de skall spela här hos oss.
Det verkar vara det ekonomiska med försäkringarna som skall lösas för att vi skall få se dem i röd vita dressen i vinter.
Smart att dra ut det i ST, nu kanske sponsorerna träder fram för att göra det hela möjligt.
Skönt att det ser ut som att Modin hamnar hos oss och inte i BIF.