Kolla in sv.se
Zetterbergs första mål i Detroit
« Föregående · 121329 Till forumet
Sv: Zetterbergs första mål i Detroit
Konstigt att ingen nämner att han gjorde självmål också...
Men jag tror nog Zäta kan bosätta sig i NHL men att han kommer få ett jätte tufft andra år som Sedinarna ungefär..
Men jag tror nog Zäta kan bosätta sig i NHL men att han kommer få ett jätte tufft andra år som Sedinarna ungefär..
Sv: Zetterbergs första mål i Detroit
Nike89: det kommer att gå bra, sen kommer det bara att gå bättre, bättre, bättre och slutligen lite bättre.. :)
« Föregående · 121329