Alla till Bofors
« Föregående · 26202 Till forumet
Sv: Alla till Bofors
Vem fan vill offra en hel söndag på Hasse-staty och hans loser gäng???????
Forza Leksand!!
Nästa onsdag blir det åka av......
Forza Leksand!!
Nästa onsdag blir det åka av......
Sv: Alla till Bofors
Klart att medgångssupportrar inte vill åka men hur många eviga Taif-älskare finns det som vill? Det lär vi få se, troligtvis inte många men blir gärna överraskad!
Nån som vet hur många anmälda det är?
Nån som vet hur många anmälda det är?
« Föregående · 26202
Anmäl er i tid så det inte blir orsaken till en inställd buss!