"LIKET" LEVER
« Föregående · 114470 Till forumet
Sv: "LIKET" LEVER
Ett kanonlag inför säsongen och en massa positivt i klubben o man gick o tänkte att det kan inte bli bättre och så får vi liket som en skänk från ovan det känns underbart=)
började direkt tänka på en första femma med axelsson-holmis-liket dower och ivars leka med tanken lite eller om möjligt ha dom som en powerplay femma eftersom jag tycker holmgren gjort ett mycket bra jobb i första femman. återstår o se vart han kommer spela. bra blir det iallafall oavsett. nu blickar man frammåt o längtar till söndagens premiärmatch. månne d nu hålla i sig detta spelet och att segrarna fortsätter nu i serien
ha d gött allihop//Benke
började direkt tänka på en första femma med axelsson-holmis-liket dower och ivars leka med tanken lite eller om möjligt ha dom som en powerplay femma eftersom jag tycker holmgren gjort ett mycket bra jobb i första femman. återstår o se vart han kommer spela. bra blir det iallafall oavsett. nu blickar man frammåt o längtar till söndagens premiärmatch. månne d nu hålla i sig detta spelet och att segrarna fortsätter nu i serien
ha d gött allihop//Benke
Sv: "LIKET" LEVER
benke wass: Frågan är om de vill in och göra om i kedjor som funkar, vi får se det är tränarnas problem.
Sv: "LIKET" LEVER
Hello! Farsan ringde i morse och delgav den fantastiskt sköna nyheten! Det värmer oerhört att Liket väljer TAIF, klubblojala spelare är det ont om i dagens idrottsvärld! Tack för detta! Kul som fan! Välkommen tillbaka, Liket!
Sv: "LIKET" LEVER
Patrik M & Benke: Enligt min åsikt borde vi satsa på egna spelare först och främst. I toppningar kan man köra mkt med tex liket men i normala uppställningar bör vi hålla oss till vårt egna material. Erfarenheterna från förra året talar ju inte direkt emot detta!
Sv: "LIKET" LEVER
hepp: Problemet när man har ett sammarbete som förra året är ju att det blir plockande med spelare fram o tillbaks hela tiden. Nu får man ha Liket en månad oavsett hur mycket skadaor LHC har det är skillnad. Givetvis välkomnar man en sån lösning med öppna armar.
Sv: "LIKET" LEVER
benke wass:
Det vore väl ett tjänstefel att inte placera Liket med Johan Ström, det var när Hasse särade på dessa två som liket slutade göra mål efter uppehållet
Det vore väl ett tjänstefel att inte placera Liket med Johan Ström, det var när Hasse särade på dessa två som liket slutade göra mål efter uppehållet
Sv: "LIKET" LEVER
9999: frågan var man kan placera liket är svår ändock eftersom vi har 3 starka femmor nu som fungerar riktigt bra så frågan var han ska spela återstår o se men ajg ä säker på att d blir bra i vilket fall som helst. återstår o se men bra komemr d bli9
nu längtas d till söndag=)
ha d gött
nu längtas d till söndag=)
ha d gött
« Föregående · 114470
Johan Lindström utlånas till AIF. Första t.o.m. 15 oktober, därefter ska man ha ett snack med LHC enl. "Kitten". LHC har ju avtal med Nyköping men "Liket" ville hellre spela i AIF.
Ser ju onekligen rätt så bra ut.