Äntligen!
« Föregående · 30101 Till forumet
Sv: Äntligen!
O så skönt det kan vara med en seger hade nästan glömt bort känslan! Vilken arbetsinsats av samtliga Taifare precis den inställningen måste man ha i varje match! Ska man nämna några som var extra bra igår så varför inte backgiganten Noaksson som bara blir bättre och bättre, Svesse återigen mkt stark på backplats, Hellerstedt & Skidén som slet hårt i varje byte, Johwelin som slet som en härförare ska göra, Holmström som äntligen kommit igång med sitt spel mkt stark defensivt igår! Men alla ska helt klart ha en eloge för insatsen!
Nu tar vi Örebro imorgon!
Nu tar vi Örebro imorgon!
« Föregående · 30101
Hördes vi på radion? tycker vi höll igång jäkligt bra men man blir lätt överröstad av deras jätte trumma.