Anders Lövdahl Tränar med Oskarshamn för ett kontrakt.......hahaha.......vad snopna O-hamn kommer att bli när Lövdahl försvinner i November till nått lag som hans Gammelmormor lagat mat till nån gång............det var väl så det gick till i Vintras när TAIF förstärktes genom hans försvinnande???
Bobban's tråd
« Föregående · 114850 Till forumet
Sv: Bobban's tråd
Bobban: Hmm får TAIF pengar för Lövdahl då eller hur blir det om han signar? Bör de väl få va..
Sv: Bobban's tråd
Patrik M: Ingen Risk....Oskarshamn har inga pengar =0)
sen så har jag för mig att Danskarna betalade förra året till Taif så att det bör väl bli dom som får Boyarder
sen så har jag för mig att Danskarna betalade förra året till Taif så att det bör väl bli dom som får Boyarder
« Föregående · 114850