Anders Lövdahl Tränar med Oskarshamn för ett kontrakt.......hahaha.......vad snopna O-hamn kommer att bli när Lövdahl försvinner i November till nått lag som hans Gammelmormor lagat mat till nån gång............det var väl så det gick till i Vintras när TAIF förstärktes genom hans försvinnande???
Bobban's tråd
« Föregående · 114850 Till forumet
Sv: Bobban's tråd
Bobban: Hmm får TAIF pengar för Lövdahl då eller hur blir det om han signar? Bör de väl få va..
« Föregående · 114850