Nån som vet hur många som är anmälda till Örebro?
Bussen till Örebro
« Föregående · 12358 Till forumet
Sv: Bussen till Örebro
Undrar det samma?
Jag anmälde mig igår.
Gästrin kommer nog, det tar nog bara lite tid att spela in sig i TAIF´s spel.
Mitt tips är:
Mörrum - TAIF 2-5
Målskyttar: Liket, Nord, Emmoth, Nyrén och Tobbe.
Jag anmälde mig igår.
Gästrin kommer nog, det tar nog bara lite tid att spela in sig i TAIF´s spel.
Mitt tips är:
Mörrum - TAIF 2-5
Målskyttar: Liket, Nord, Emmoth, Nyrén och Tobbe.
Sv: Bussen till Örebro
Frågade idag och det är ca 30 anmälda hoppas nu TAIF vinner ikväll så är det nog många som bestämmer sig för att åka.
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
« Föregående · 12358