Chansen finns!
« Föregående · 60536 Till forumet
Sv: Chansen finns!
Du sticker ut hakan du,ett play off vore ju i och för sig jävligt skoj .Men är det inte roligare att spela i allsvenskan även nästa år.Skulle taif gå till play off är det rena katastrofen ekonomiskt,1 resa till BODEN=KONKURS
« Föregående · 60536
Sämre än just nu kan det ju inte bli! Så, jag sticker ut hakan och tippar TAIF till Play Off nu när det ser som mörkast ut!
6 poäng till kommer nog att räcka, med lite flyt och jag tycker AIF haft sin otur + att AIF spelar bäst när de är nederlagstippade !