Sv: Chansen finns!
Du sticker ut hakan du,ett play off vore ju i och för sig jävligt skoj .Men är det inte roligare att spela i allsvenskan även nästa år.Skulle taif gå till play off är det rena katastrofen ekonomiskt,1 resa till BODEN=KONKURS