Cirkus bendelin
« Föregående · 18125 Till forumet
Sv: Cirkus bendelin
Lite märklig historia detta här... Det kanske blir en rokad, bendelin till oss å hasse till dem! Skojar bara.
Sv: Cirkus bendelin
Jo Bendelin vore inte helt fel. Kanske går bendelin till taif, bäckman till linköping och hasse blir ass.tränare för mif...haha.
Men Taif har ett alvarligt problem i målvakts frågan. Det måste bli ett stopp på allt hattande i målburen. Spelarna måste känna att dom har en förstamålvakt. Ingen målvakt blir bra eller spelar bra om dom inte får tid i buren.
Matchen mot Oik var ju bra offensivt, (jävligt underhållande faktist)
men man blir ju lite nervig när man ser taif defensiva spel.
Alltså:
1. en given målvakt behövs.
2. Spelarna måste ta mer defensivt ansvar.
3. öva målskytte, mer skott och återigen mer SKOTT
Men Taif har ett alvarligt problem i målvakts frågan. Det måste bli ett stopp på allt hattande i målburen. Spelarna måste känna att dom har en förstamålvakt. Ingen målvakt blir bra eller spelar bra om dom inte får tid i buren.
Matchen mot Oik var ju bra offensivt, (jävligt underhållande faktist)
men man blir ju lite nervig när man ser taif defensiva spel.
Alltså:
1. en given målvakt behövs.
2. Spelarna måste ta mer defensivt ansvar.
3. öva målskytte, mer skott och återigen mer SKOTT
« Föregående · 18125
Bekräftar min teori om Bendelin som en tränare som älskas mer av fansen än av spelarna!