Alltså: Är det bara jag som tycker att det är alldeles för lång tid kvar till nedsläpp?
Det är trist nu!
« Föregående · 96041 Till forumet
Sv: Det är trist nu!
På tok för långt mellan säsongerna! Är väl bara 45 dagar kvar nu skulle jag tro om jag räknat rätt!
« Föregående · 96041