På tok för långt mellan säsongerna! Är väl bara 45 dagar kvar nu skulle jag tro om jag räknat rätt!
Det är trist nu!
96048 · Nästa » Till forumet
Det är trist nu!
Alltså: Är det bara jag som tycker att det är alldeles för lång tid kvar till nedsläpp?