Det finns hopp
« Föregående · 167275 Till forumet
Sv: Det finns hopp
The Sittingbull: "Nu kör AIF över mora nissarna innan julen så det bara dönar om det."
Välkommen att försöka.
Välkommen att försöka.
Sv: Det finns hopp
The Sittingbull: Holmgren såg inte så het utan innan Peter Johansson fick ersätta honom några matcher. Nu när han fått sitta på bänken såg han betydligt hetare ut tycker jag.
Sv: Det finns hopp
Patrik M: Håller med om att Johansson såg bra ut, men jag gillar Holmgrens inställning och stil.
Pang på så det smäller i planket, gärna med någon mora nisse i mellan. (eller hur stigsson?)
Pang på så det smäller i planket, gärna med någon mora nisse i mellan. (eller hur stigsson?)
Sv: Det finns hopp
Visst sjutton finns det hopp! Problemet med TAIF är att de tar 20 minuter på sig att komma igång, det är ju alltid bättre senare i matcherna. En taktisk sak som i alla fall jag skulle gjort på bortaplan mot bättre motstånd - spela trist första perioden, skit i anfall, ta de lägen som ges. Sedan, eftrer halva andra, när hemmaspelarna börja sura, då sätter man fart!
Annars är jag glad att TAIF inte förhastar sig med spelarköp och dylikt! Visst, det är en mellansäsong igen, men vi kommer inte åka ur och det här tänkandet behöver några säsonger tillpå sig. Man kan ju bara hoppas att det finns lojalitet bland spelarna att fortsätta till nästa säsong, så att det blir en kontinuitet.
Mora är inte omöjliga att slå, absolut inte!!
Annars är jag glad att TAIF inte förhastar sig med spelarköp och dylikt! Visst, det är en mellansäsong igen, men vi kommer inte åka ur och det här tänkandet behöver några säsonger tillpå sig. Man kan ju bara hoppas att det finns lojalitet bland spelarna att fortsätta till nästa säsong, så att det blir en kontinuitet.
Mora är inte omöjliga att slå, absolut inte!!
« Föregående · 167275
Sen går dom ut å vänder på skiten f--n va´gott.
Heder å ära åt Skidén vilken kämpe, och sen Holmgren varför inte köra med han från start? hmmm konstigt.
Nu kör AIF över mora nissarna innan julen så det bara dönar om det.