Det finns hopp
« Föregående · 167275 Till forumet
Sv: Det finns hopp
The Sittingbull: "Nu kör AIF över mora nissarna innan julen så det bara dönar om det."
Välkommen att försöka.
Välkommen att försöka.
Sv: Det finns hopp
The Sittingbull: Holmgren såg inte så het utan innan Peter Johansson fick ersätta honom några matcher. Nu när han fått sitta på bänken såg han betydligt hetare ut tycker jag.
Sv: Det finns hopp
Patrik M: Håller med om att Johansson såg bra ut, men jag gillar Holmgrens inställning och stil.
Pang på så det smäller i planket, gärna med någon mora nisse i mellan. (eller hur stigsson?)
Pang på så det smäller i planket, gärna med någon mora nisse i mellan. (eller hur stigsson?)
« Föregående · 167275
Sen går dom ut å vänder på skiten f--n va´gott.
Heder å ära åt Skidén vilken kämpe, och sen Holmgren varför inte köra med han från start? hmmm konstigt.
Nu kör AIF över mora nissarna innan julen så det bara dönar om det.