Efter dagens träning..
« Föregående · 20218 Till forumet
Sv: Efter dagens träning..
Sen blev vi (jag, lifen, otto, dan) inbjudna till måndagens träning för att se hur förberedelserna går till innan en träning vilket ska bli mycket intressant tycker jag.
Sen en annan liten grej det var TAIF som skicka hem Jensen och inte LHC som tog hem honom vilket man trodde, Throgen har som bekant stått de två senaste träningarna med förnyat självförtroende.
Sen en annan liten grej det var TAIF som skicka hem Jensen och inte LHC som tog hem honom vilket man trodde, Throgen har som bekant stått de två senaste träningarna med förnyat självförtroende.
Sv: Efter dagens träning..
Ska väl oxå sägas att alla spelarna rannsakat sig själva och de flesta tycker att de spelat under sin förmåga och givetvis kommer de göra allt för att ändra på den saken! Throgen hade enligt Hasse kommit tillbaka från LHC utflykten med gott självförtroende!
Hasse sa oxå precis som jag påpekat så många gånger att det är väl inte hur mkt han far omkring i båset som är det viktiga i coachningen utan vad han säger till spelarna!
Sedan kan jag mkt väl förstå att han är upprörd efter "häxjakten" i den här gästboken och även Tranås hockeys gästbok! De konstruktiva och analyserande inläggen är mkt få och de flesta inläggen är mkt låga!
Kan även sägas att spelarna reagerar negativt på ljunggrendebatten oxå och det är ju inte direkt positivt precis!
Jag hoppas personligen och en hel del med mig att debatten trappas ner nu när både spelare & styrelse uttalat sig i frågan! OCH jag hoppas innerligt att det inte blir någon "klackskandal" på söndag med tillrop mot Hasse! Det skadar både laget & tränare samt. framförallt FCS rykte och förhållande till laget!
Själv så ger jag nu mitt fulla stöd till Hasse! Finns ingen anledning att inte göra det när laget & Taif står bakom honom! Det har ju framkommit denna dag och det var precis det jag ville veta! Man började ju faktiskt tro att det var något fel i kommunikationen men så var inte fallet!
Forza Örebro-Taif 2-6
Hasse sa oxå precis som jag påpekat så många gånger att det är väl inte hur mkt han far omkring i båset som är det viktiga i coachningen utan vad han säger till spelarna!
Sedan kan jag mkt väl förstå att han är upprörd efter "häxjakten" i den här gästboken och även Tranås hockeys gästbok! De konstruktiva och analyserande inläggen är mkt få och de flesta inläggen är mkt låga!
Kan även sägas att spelarna reagerar negativt på ljunggrendebatten oxå och det är ju inte direkt positivt precis!
Jag hoppas personligen och en hel del med mig att debatten trappas ner nu när både spelare & styrelse uttalat sig i frågan! OCH jag hoppas innerligt att det inte blir någon "klackskandal" på söndag med tillrop mot Hasse! Det skadar både laget & tränare samt. framförallt FCS rykte och förhållande till laget!
Själv så ger jag nu mitt fulla stöd till Hasse! Finns ingen anledning att inte göra det när laget & Taif står bakom honom! Det har ju framkommit denna dag och det var precis det jag ville veta! Man började ju faktiskt tro att det var något fel i kommunikationen men så var inte fallet!
Forza Örebro-Taif 2-6
« Föregående · 20218
Efter detta snack med Hasse och Ante så kan jag inte säga annat än att de har mitt fulla förtroende igen. Det var en bra diskussion vi hade och jag tycker det lät väldigt förtroende ingivande. Hoppas nu vi kan hålla en bra hög nivå på gästboken igen som vi tidigare haft.
Jag har säkert missat nått det får Merxx fylla i isf :)