Efter dagens träning..
« Föregående · 20218 Till forumet
Sv: Efter dagens träning..
Sen blev vi (jag, lifen, otto, dan) inbjudna till måndagens träning för att se hur förberedelserna går till innan en träning vilket ska bli mycket intressant tycker jag.
Sen en annan liten grej det var TAIF som skicka hem Jensen och inte LHC som tog hem honom vilket man trodde, Throgen har som bekant stått de två senaste träningarna med förnyat självförtroende.
Sen en annan liten grej det var TAIF som skicka hem Jensen och inte LHC som tog hem honom vilket man trodde, Throgen har som bekant stått de två senaste träningarna med förnyat självförtroende.
« Föregående · 20218
Efter detta snack med Hasse och Ante så kan jag inte säga annat än att de har mitt fulla förtroende igen. Det var en bra diskussion vi hade och jag tycker det lät väldigt förtroende ingivande. Hoppas nu vi kan hålla en bra hög nivå på gästboken igen som vi tidigare haft.
Jag har säkert missat nått det får Merxx fylla i isf :)