En epok har gått i graven...
« Föregående · 65388 Till forumet
Sv: En epok har gått i graven...
Måste nog säga att han trummar på bättre utanför isen än på isen. :)
Sv: En epok har gått i graven...
Den store box-play fantomen får ägna sig åt trumman, brudar & den blåe volvon.........
« Föregående · 65388
Vi får iallafall en bra trummis även på bortamatcherna nästa säsong.
Tack för tiden i Taif Ljunkan, och lycka till!