Den store box-play fantomen får ägna sig åt trumman, brudar & den blåe volvon.........
En epok har gått i graven...
65776 · Nästa » Till forumet
Sv: En epok har gått i graven...
Måste nog säga att han trummar på bättre utanför isen än på isen. :)
En epok har gått i graven...
Taif-junioren Anton "Fet-Glenn" Breidner gjorde sin sista träning ikväll! Fet-Glenn har blivit känd för sin fruktansvärda skridskoåkning och sitt fruktade skott;) Eller vad säger du Merxx?
Vi får iallafall en bra trummis även på bortamatcherna nästa säsong.
Tack för tiden i Taif Ljunkan, och lycka till!
Vi får iallafall en bra trummis även på bortamatcherna nästa säsong.
Tack för tiden i Taif Ljunkan, och lycka till!