BULOW är på gång nu....
17779 · Nästa » Till forumet
BULOW är på gång nu....
Enligt källor i min kräts pratas det nu om att Bendelin tar hem Henrik Andersson vilken vecka som helst nu och att Johan Bulow är på väg till Tranås.
Enligt Bendelin behöver Bulow mycket istid som han inte riktigt får i LHC
Tja!, vad säger man? 0,1 ton powerforward : )
Enligt Bendelin behöver Bulow mycket istid som han inte riktigt får i LHC
Tja!, vad säger man? 0,1 ton powerforward : )
0,1 ton Bülow i ett lag är aldrig fel!