Dagens TrT
19949 · Nästa » Till forumet
Sv: Dagens TrT
Självklart ska man stötta Tranås AIF till blod svett och tårar, grejen är att ( jag ) hade stora förväntningar denna säsong. När man lästa om alla nyförvärv så kände man: Äntligen, denna säsong kommer taif att slåss om en plats i superallsvenskan!!!, men det har gått långt ifrån så bra som i mina värsta mardrömmar. Om inte tränaren ska avgå, vad ska man då göra?, att bara harva på verkar ju inte lösa nått!. Byt spelsystem, se till att man har ordinarie femmor och en EN målvakt som spelar!. Gör vad ni vill, men se till å gör det vare sig HASSE stannar eller inte.
GO TAIF,GO TAIF,GO TAIF.
(det är ju inte så kul när supportrar i sverige börjar prata om att det är så kul att möta TAIF för där tar man lätta segrar).
GO TAIF,GO TAIF,GO TAIF.
(det är ju inte så kul när supportrar i sverige börjar prata om att det är så kul att möta TAIF för där tar man lätta segrar).
Sv: Dagens TrT
Fy fan vilken så kallad supporterklubb.....Det är väl när det går knackigt och spelarnas självförtroende sviktar som en supporterklubb verkligen ska gå in och STÖTTA laget och tränaren.
Som det är nu så så gör ni allt bara värre!!!Kom igen nu och visa kommande matcher hur en RIKTIG supporterklubb ska skötas!!
Som det är nu så så gör ni allt bara värre!!!Kom igen nu och visa kommande matcher hur en RIKTIG supporterklubb ska skötas!!
Sv: Dagens TrT
Jaha, då får vi stå ut med staty Hasse ett tag till, snart är vi i ettan.
Om du läser detta HASSE, inse själv att det är dags att AVGÅ!!!
Du förstör för hela föreningen, hela stan, så ta ditt ansvar NU!!!
Om du läser detta HASSE, inse själv att det är dags att AVGÅ!!!
Du förstör för hela föreningen, hela stan, så ta ditt ansvar NU!!!
Sv: Dagens TrT
Även spelarna har fullt förtroende för Ljunggren!
Kan förstå att Ljunggren anser att det är en häxjakt på denna sida!
Bara att önska laget & Hasse lycka till i fortsättningen!
Örebro-Tranås 2-6
Liket 2 Medin hellerstedt johwelin Henke P
Kan förstå att Ljunggren anser att det är en häxjakt på denna sida!
Bara att önska laget & Hasse lycka till i fortsättningen!
Örebro-Tranås 2-6
Liket 2 Medin hellerstedt johwelin Henke P
Dagens TrT
Eftersom uppdateringen på AIF:s officiella hemsida är så gott som obefintlig så får man läsa nyheterna i TrT. Ingen större aktivitet på den hemsidan inte.
Styrelsen har fullt förtroende för Ljunggren så något tränarbyte är inte aktuellt för tillfället. Se´n kan man läsa att Ljunggren tycker att det är rena häxjakten som bedrivs på honom på denna sida.
Jensen åter i LHC och Uffe tillbaka i AIF. Tobbe är klar för spel till i morgon medans Macke P. ej vet hur länge han blir borta. Lite självrannsakning hos dessa båda, endast "Liket" och Johan Ström får godkänt hitills.
Bara hoppas att ALLA knyter näven i byxficken i morgon mot Örebro.
Styrelsen har fullt förtroende för Ljunggren så något tränarbyte är inte aktuellt för tillfället. Se´n kan man läsa att Ljunggren tycker att det är rena häxjakten som bedrivs på honom på denna sida.
Jensen åter i LHC och Uffe tillbaka i AIF. Tobbe är klar för spel till i morgon medans Macke P. ej vet hur länge han blir borta. Lite självrannsakning hos dessa båda, endast "Liket" och Johan Ström får godkänt hitills.
Bara hoppas att ALLA knyter näven i byxficken i morgon mot Örebro.
Rusen: Stötta vi inte laget förra hemmamatchen mot Rögle tex? Sen att några står och skanderar det ena och det andra i slutet av matchen är ju inget FCS kan stoppa tyvärr det är ju upp till dem själva som jag vet att de flesta i klacken tar avstånd ifrån. Vet FCS medlemmar som knappt missat en hemma eller bortamatch i år är inte det att stödja laget tro? Tänk på att det är de som klagar som oftast hörs mest i gästböcker tex. De flesta i FCS har en mer sansad inställning skulle jag tro.
TUNGT att va TAIFare nu dags för en uppryckning tycker jag!