Domare!
24026 · Nästa » Till forumet
Domare!
Det verkar som Domarnas & Taif's form följs åt,åtminstone om man går efter vad som skrivs här.
Om Taif vinner så står det inte ett ord om domarens insats men vid förlust så är domarn totalt värdelös.Jag tycker nog att domarkvaliten i de 2 senaste hemmamatcherna har varit likvärdiga.
Om Taif vinner så står det inte ett ord om domarens insats men vid förlust så är domarn totalt värdelös.Jag tycker nog att domarkvaliten i de 2 senaste hemmamatcherna har varit likvärdiga.
En liten sidnot. kul att höra att Bofors suppotrarna tyckte att TAIF alltid ville bjuda upp till bra hockey och inte grisa så mycket som vissa lag gillar att göra. Sånt värmer ett TAIF hjärta! Anfall är bästa försvar! Ännu en 6 poängs match här näst..