Femmorna
22712 · Nästa » Till forumet
Femmorna
Vit: Nord-Noaksson-Liket-Johwelin-Jström
Röd: Svesse-Nilsén-Emmoth-Medin-Hellerstedt
Blå: Nyrén-Pström-Lövdahl-Leijon-Skidén
Fjärde ytterforwardspar: Gästrin & HenkeP
Enligt träningen igår!
Man räknar med att går runt på 4 ytterforwardspar!
Man försöker även enligt TrT att låna Nordstrand av LHC i helgens matcher mot Mora & Bofors!
Röd: Svesse-Nilsén-Emmoth-Medin-Hellerstedt
Blå: Nyrén-Pström-Lövdahl-Leijon-Skidén
Fjärde ytterforwardspar: Gästrin & HenkeP
Enligt träningen igår!
Man räknar med att går runt på 4 ytterforwardspar!
Man försöker även enligt TrT att låna Nordstrand av LHC i helgens matcher mot Mora & Bofors!
Utan Macke, Holmis och Jolla blir det ju inte lättare precis men jag är alltid optimist och tror på TAIF. Liket Tobbe och J.Ström håller grymt hög allsvensk klass. Backarna Nord och Noak spelade kanonbra mot OIK. Om sedan Medin är på spelhumör ikväll så kan det bli kul att lyssna på radion ikväll.
Förstakedjan gör 4 mål ikväll och TAIF vinner med 6-5.