Nordstrand får vi nog klara oss utan efter vad jag kan utläsa på LHCs sida så kommer han debutera i elitserien på torsdag!
Ja det var de det!
22840 · Nästa » Till forumet
Sv: Ja det var de det!
Japp hade varit bonus om vi lyckats knipa poäng mot Leksand. Två viktiga hemmamatcher framöver dags att börja ladda batterierna! Seger i dem så kan vi va rätt nära SA strecket igen.
FORZA TRANÅS! nu ger vi allt på läktarn för att lyfta fram laget på fredag.
FORZA TRANÅS! nu ger vi allt på läktarn för att lyfta fram laget på fredag.
Ja det var de det!
6-2 inte oväntat! Benny skötte sig bra på radion tycker jag! Throgen verkar ha gjort en riktigt bra match! 36-14 i skott säger det mesta! Kul att Emmoth nätade! Nu är det bara att ta nya tag! 2 viktiga hemmamatcher nu!