Katastrof!
15533 · Nästa » Till forumet
Katastrof!
Finns det någon substans i Perzzons inlägg angående att Ordförande Lif fattade tycke för Gislaved i fredags. Om detta är fallet kan han väl inte sitta kvar som ordförande i er supporterklubb? Att bara för att TAIF är i underläge vända kappan efter vinden och heja på motståndarlaget är ju lågstadiefasoner, och får på inga villkor drabba en supporterklubbsordförande. Har svårt att tro på detta men skulle gärna vilja höra Lifs egen dementering av händelsen./// Krecket
För övrigt ni som vill dela han åsikter har vi en bortasektion i hallen längst bort, där kan ni stå å vråla Mora idag!!!