Matchtröjor
111973 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtröjor
hepp: Tack Hepp.. En arbetsuppgift mindre.
Jag tyckte själv att det var jätteroligt att träffa dem som var med. FCS får skriva om mötet.
Mvh
Mette
Jag tyckte själv att det var jätteroligt att träffa dem som var med. FCS får skriva om mötet.
Mvh
Mette
Sv: Matchtröjor
Även jag förväntar mig full rapport! Men kanske inte från just Mette då det väl är fcs som hade möte igår...
Sv: Matchtröjor
Mette: Förväntar mig full rapport här idag för vad som sades på FCS-mötet igår...det vore fint, man bor ju så långt bort och kan inte vara med. Men snart är det seriematch och då jävlar...
Sv: Matchtröjor
benke wass: För fasen, Benke! Har ingen sagt åt dig att inte dricka ett sexpack innan du skriver i Forumet...?
Sv: Matchtröjor
benke wass: Hej Benke. Vi håller på att förhandla om tröjorna. Det kommer tyvärr att dröja ett tag till.
Finns det intresse av både borta och hemma tröjorna?
Vi kan väl prata lite mer om det ikväll?
Jag är med ikväll och tar med mig ett gäng killar som jag tror att ni gärna vill träffa. Svesse, nya målvakten Kalle Mattson och Jim Ivars.
Vi ses ikväll 19.00.
Mvh
Mette
Finns det intresse av både borta och hemma tröjorna?
Vi kan väl prata lite mer om det ikväll?
Jag är med ikväll och tar med mig ett gäng killar som jag tror att ni gärna vill träffa. Svesse, nya målvakten Kalle Mattson och Jim Ivars.
Vi ses ikväll 19.00.
Mvh
Mette
Matchtröjor
tjena
hur blir d med matchtröjorna komemr dom snart eller???
är grymt sugen på o köpa en
komemr dom snart eller?? nån som vet kommer matchtröjorna att säljar med både hemma o bortaställ elelr komemr man bara sälja hemmastället???
M.V.H//Benke
hur blir d med matchtröjorna komemr dom snart eller???
är grymt sugen på o köpa en
komemr dom snart eller?? nån som vet kommer matchtröjorna att säljar med både hemma o bortaställ elelr komemr man bara sälja hemmastället???
M.V.H//Benke
nä men kna väl hända att jag skriver en aningens snabbt ibland så då blir det lite stavfel här o där men d går ju läsa iallafall=)