Guz: Instämmer med Krekula!
Nej, tack !!
89451 · Nästa » Till forumet
Sv: Nej, tack !!
Guz: Tack för infon. Är tacksam att det alltid finns någon vänlig själ som informerar om vad det står i TrT.
Sv: Nej, tack !!
Guz: Inte så oväntat att båda tackat nej. Jonas vill väl spela i högre divisioner...han hade jäkla otur att Stefan Liv fick sitt genombrott samtidigt i HV. Han lär väl inte få stå skitmycket i LIF?
Längesedan en påskrift nu...
Längesedan en påskrift nu...
Nej, tack !!
Enl. dagens TrT så har Jonas Fransson och Pihlström tackat nej till AIF. Fransson har skrivit på ett-årskontrakt med Leksand och Pihlström är på gång till Mora, hänger bara på ett jobb.
Som sagt lite centrar + målvakt skulle ju inte skada. Lönn till Hästen är ju att slösa med en lirare.
Som sagt lite centrar + målvakt skulle ju inte skada. Lönn till Hästen är ju att slösa med en lirare.